FAQ | TAKSIDI

Częste Pytania

  • UCZESTNICY
  • REZERWACJE
  • PŁATNOŚCI & ZWROTY
  • TRANSPORT
  • ZAKWATEROWANIE
  • ATRAKCJE & SZKOLENIA
  • BEZPIECZEŃSTWO & UBEZPIECZENIE
  • PANEL KLIENTA

Uczestnicy - częste pytania

  • 1. Dla osób w jakim wieku przeznaczony jest wyjazd?
  • Biuro Taksidi kieruje swą główną ofertę do młodych osób w wieku 18-39 lat. Górna granica wieku może zostać lekko przesunięta, ale tylko na wybranych wyjazdach. Pod kątem zakwaterowania dzielimy grupę na kategorie wiekowe 18-24, 25-30 oraz 30+ tak żebyście mieszkali z ekipą w Waszym wieku. Ponadto w ofercie biura są pojedyncze wyjazdy opatrzone tagiem “Family”, które skierowane są do rodzin z dziećmi.

  • 2. Czy wyjazdy są zróżnicowane płciowo?
  • Pewnie! Naszą ofertę kierujemy zarówno do dziewczyn jak i chłopaków. Staramy się by proporcja płci była jak najbliższa 50/50.

  • 3. Kto jeździ na wasze wyjazdy?
  • Osoby z całej Polski! Zarówno profesjonaliści, jak i osoby, które dopiero co rozpoczynają swoją przygodę z nartami i snowboardem. Oferowane przez nas wyjazdy i szkolenia są zróżnicowane tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Rezerwacje - częste pytania

  • 1. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?
  • To proste! Wystarczy że na stronie interesującego Cię wyjazdu klikniesz w przycisk “Rezerwuj”. Następnie będziesz musiał/musiała zalogować się na swoje konto w serwisie taksidi.pl (jeśli nie masz aktywnego konta możesz je założyć w prosty sposób, klikając w ikonkę “zarejestruj się”). Następnie system przeprowadzi Cię przez następne kroki rezerwacji. Pamiętaj, że momentem finalizacji rezerwacji jest wpłata zaliczki w przeciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. W przeciwnym razie, Twoja rezerwacja może zostać anulowana.

    Warto pamiętać o dotrzymaniu terminów kolejnych wpłat - ich brak może skutkować skreśleniem z listy uczestników wyjazdu, jak również obciążeniem kosztami rezygnacji z imprezy.

    Gdybyś miał/miała jakiekolwiek problemy z dokonaniem rezerwacji odezwij się do nas na info@taksidi.pl. Chętnie pomożemy!

  • 2. Jak mogę zapisać się z grupą znajomych? (Kody Grupowe i Rezerwacje Grupowe)
  • Jeżeli chcecie zapisać się na wyjazd całą grupą, macie 2 możliwości.

    Po pierwsze, możecie użyć Kodu Grupowego. Kod służy identyfikacji zapisanych grup i tworzy się go w 3 kroku rezerwacji. Wystarczy, że pierwsza osoba (lider grupy) go wygeneruje, a pozostałe wpiszą kod w swoich rezerwacjach. Dzięki czemu nastąpi automatyczne naliczanie zniżki grupowej. w tej sytuacji każdy będzie mógł złożyć rezerwację osobiście i dokonać wpłaty za siebie, każdy również będzie miał podgląd do swojej rezerwacji i edycji danych w Panelu Klienta oraz będzie mógł brać udział w czacie pokojowym. Lider grupy ma jedynie podgląd na stan zapisów osób używających jego Kodu, ale nie będzie musiał wypełniać danych wszystkich członków grupy i zbierać od nich wpłat.

    Od momentu wygenerowania kod jest ważny 10 dni kalendarzowych. Jest to czas na zapisanie się wszystkich osób i opłacenie zaliczek. Po tym okresie kod się uaktywni i naliczy Wam zniżkę na podstawie liczby osób z opłaconą zaliczką. Uzyskaną zniżkę prosimy uwzględniać przy wpłacie drugiej raty. Jeżeli zapisali się już wszyscy, a nie chcecie czekać 10 dni, lider może ręcznie aktywować zniżkę. Po 10 dniach (albo po ręcznym aktywowaniu zniżki) nadal można dołączać do grupy, jednak wszyscy, którzy wpłacą zaliczkę lub dołączą po tym okresie nie będą mogli skorzystać ze zniżek.

    UWAGA: nie należy ręcznie aktywować zniżki, zanim nie zapiszą się wszyscy z grupy! Nie można tego cofnąć!

    Innym sposobem na złożenie rezerwacji grupowej jest dokonanie pojedynczej rezerwacji. Na takiej rezerwacji może znaleźć się maksymalnie 6 osób. Jednak w tym wypadku, jedynie osoba składająca rezerwację ponosi odpowiedzialność za całą tę rezerwację i za jej całościowe opłacenie. Pozostałe osoby z takiej rezerwacji mogą mieć ograniczony dostęp do Panelu Klienta (widzą tylko swoją część rezerwacji oraz informacje przedwyjazdowe) o ile zostanie podany ich adres e-mail.

  • 3. Czy mogę zrezygnować z wykupionego wyjazdu?
  • Tak. Przed rozpoczęciem imprezy turystycznej w każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji z wyjazdu. Rezygnacja musi być zgłoszona w formie pisemnej (mailowej) lub przez Panel Klienta. Wysokość kosztów rezygnacji określają nasze Warunki Uczestnictwa.

Płatności & zwroty - częste pytania

  • 1. Jakie są obsługiwane formy płatności?
  • Dostępne formy płatności to przelew tradycyjny i PayU (obsługujące karty płatnicze i kredytowe oraz szybkie przelewy).

  • 2. Dokonałem płatności - skąd będę wiedzieć, że moja wpłata została odnotowana?
  • Po zaksięgowaniu Twojego przelewu, dostaniesz od nas wiadomość mailową z potwierdzeniem otrzymania płatności. Płatność zostanie zaksięgowana w przeciągu 2-3 dni roboczych.

    W przypadku płatności przez PayU płatność pojawi się od razu w Twoim Panelu Klienta.

    Możesz również w dowolnym momencie sprawdzić status swojej rezerwacji po zalogowaniu się do Panelu Klienta.

    Jeśli po upływie 3 dni roboczych płatność nie pojawi się na Twoim koncie - skontaktuj się z nami!

  • 3. W jaki sposób uniknąć kosztów rezygnacji?
  • Jeśli jesteś zmuszony zrezygnować z wyjazdu możesz zgłosić osobę, która zajmie Twoje miejsce. W tej sytuacji jesteście zobligowani do poniesienia kosztów zmiany rezerwacji w wysokości 100 zł za osobę, a wszystkie zarezerwowane świadczenia (z wyjątkiem ubezpieczenia) przepisane będą na nowego uczestnika wyjazdu.

    Innym sposobem jest wykupienie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z korzystania z usług turystycznych - możesz wybrać tę opcję przy dokonywaniu rezerwacji na wyjazd. Koszt tego ubezpieczenia wynosi 200 zł, zostanie on doliczony do finalnej ceny rezerwacji. To ubezpieczenie można modyfikować jedynie do 24 h od złożenia rezerwacji.

    Jeżeli po wykupieniu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji decydujesz się zrezygnować z wyjazdu z powodu objętego ubezpieczeniem, powinieneś jak najszybciej poinformować nas o anulowaniu rezerwacji oraz zgłosić się do Ubezpieczyciela celem zwrotu poniesionych kosztów.

  • 4. Zrezygnowałem ze szkolenia / wyjazdu autokaru z miejscowości za dopłatą - kiedy mogę się spodziewać zwrotu środków?
  • Zwroty realizujemy przelewem tradycyjnym na konto do maksymalnie 7 dni roboczych pod warunkiem, że rezygnacja z płatnej opcji odbyła się na więcej niż 14 dni przed wyjazdem. Po tym terminie mamy już zamówione autokary, instruktorów etc. stąd zmiany tych opcji mogą być niedostępne.

Transport - częste pytania

  • 1. Z jakich miast startują autokary?
  • Zestawienie wszystkich wyjazdów znajdziecie na stronie Autokary w Alpy. Dokładne informacje możecie znaleźć również w zakładkach "Travel Info" przy każdym wyjeździe - tam piszemy z jakich miast startują na dany wyjazd nasze autokary.

  • 2. Czy wszyscy moi znajomi pojadą tym samym autokarem?
  • Tylko pod warunkiem, że wszyscy wybierzecie to samo miasto wyjazdu lub ewentualnie dosiadkę znajdującą się na trasie autokaru startującego w danym mieście.

  • 3. Czy w autokarze będziemy siedzieć koło siebie?
  • Zawsze staramy się umieszczać Was w autokarze przydzielonymi pokojami/domkami (co sprzyja integracji) lub zapisanymi ekipami. Miejsca w naszych autokarach są numerowane, stąd traficie obok siebie na kolegów z apartamentu lub swojej grupy, a między sobą możecie dokonać ewentualnych zmian, żeby siedzieć dokładnie tak jak chcecie.

  • 4. Jak wyglądają warunki podróży autokarem?
  • Organizujemy transport przestronnymi i bardzo wygodnymi autokarami klasy LUX, z odtwarzaczem DVD, toaletą, klimatyzacją oraz ogrzewaniem. Jeśli obawiasz się jednak o swój komfort istnieje możliwość wykupienia wolnego miejsca obok siebie.

    Autokary posiadają aktualne badania techniczne, i prowadzone są tylko przez licencjonowanych kierowców. Postoje odbywają się co ok.4 godziny.

    Od sezonu 2018/2019 jeździmy wyłącznie autokarami XXL - tzn takimi, w których macie więcej miejsca na nogi!

  • 5. Nie chcę jechać autokarem - jakie mam inne możliwości?
  • Możesz dojechać na własną rękę lub za dodatkową opłatą możemy zorganizować Ci przelot samolotem i transfer z lotniska na miejsce wyjazdu (opcja samolotowa jest dostępna tylko na wybranych wyjazdach).

Bagaż - częste pytania

  • 1. Jaką ilość bagażu mogę zabrać ze sobą?
  • Ze względu na Wasz komfort i bezpieczeństwo w naszych autokarach obowiązują limity bagażu: 1 bagaż główny (miękka torba) o wadze do 20 kg i łącznych wymiarach (długość + szerokość + wysokość) nie przekraczających 158 cm, 1 komplet sprzętu sportowego do 12 kg - (deska/ narty + buty + kije), 1 bagaż podręczny (o wymiarach pozwalających umieścić go pod nogami lub na górnej półce autokaru). Kask powinien być spakowany w bagażu głównym. Osoby planujące spakować się w sztywne walizki lub chcące po prostu wziąć więcej rzeczy, powinny w rezerwacji wybrać opcję "bagaż XL", która kosztuje 100 PLN i rozszerza łączny wymiar bagażu do 188 cm, max. wagę do 30 kg oraz pozwala na wzięcie sztywnej walizki.

  • 2. Jak się spakować?
  • Jeśli wyruszasz z nami autokarem pamiętaj o kilku ważnych sprawach:

    - bagaż główny powinien być spakowany do miękkiej torby, ponieważ takie bagaże łatwiej jest umieścić w luku bagażowym pojazdu

    -bagaż podręczny powinien się mieścić pod siedzeniem lub w luku bagażowym nad siedzeniem pasażerów

    -sprzęt (narty/deska/kije/buty) powinien być umieszczony w pokrowcach, w których nie powinno znajdować się nic innego. Kask powinien być w spakowany w bagażu głównym.

    Osoby chcące wziąć sztywne walizki, więcej kg bagażu lub po prostu bagaż o większych wymiarach, powinny dokupić opcję bagażu XL.

  • 3. Dojeżdzam na własna rękę. Czy możecie mi przewieźć bagaż autokarem?
  • Jasne! Istnieje możliwość wykupienia transportu 1 sztuki bagażu autokarem (+200 PLN) Może być to: torba do 20 kg ALBO narty/deska w pokrowcu ALBO buty w pokrowcu. Bagaż należy dostarczyć na miejsce wyznaczonej zbiórki, a po przyjeździe odebrać z autokaru. W przypadku niedopełnienia tej czynności bagaż czeka wysyłka kurierem na koszt właściciela.

Zakwaterowanie - częste pytania

  • 1. Jedziemy grupą znajomych - czy będziemy zakwaterowani razem w jednym apartamencie?
  • Tak. Pod warunkiem, że w odpowiedni sposób zaznaczycie to w naszym systemie rezerwacyjnym (patrz Rezerwacje Grupowe i Kody Grupowe powyżej). Jeśli pominiecie kogoś w instrukcji kwaterunkowej, a ta osoba dodatkowo zapomni o użyciu Waszego kodu grupowego, to będzie zakwaterowana osobno.

    W przypadku większych grup (zajmujących 2 lub więcej apartamentów) bierzemy pod uwagę tylko wytyczne kwaterunkowe od lidera grupy. To gwarantuje Wam porządek, bowiem często różne osoby z danej grupy podają nam sprzeczne instrukcje. Podsumowując, jadąc dużą grupą musicie dogadać się między sobą jak chcecie mieszkać i zakomunikować to nam zbiorowo przez lidera grupy.

    W przypadku, gdy wraz z grupą znajomych nie wypełnicie całego apartamentu, to zostaną do Was dokwaterowane dodatkowe osoby. Jeśli chcecie tego uniknąć, to musicie wykupić puste łóżka pozostające w Waszym apartamencie. Wtedy macie gwarancję, że będziecie sami w swoim gronie.

    WAŻNE! Wyłącznie rezerwacja pełnego apartamentu daje gwarancję, że całą grupą będziecie zakwaterowani razem. W przypadku rezerwacji niepełnych apartamentów zastrzegamy sobie możliwość zakwaterowania grupy w dwóch (lub kilku) apartamentach obok siebie (np grupa 5 osób wybierająca apartament 6-osobowy może zostać zakwaterowania w konfiguracji 2+3 w dwóch apartamentach koło siebie). Jeśli tylko mamy taką możliwość oczywiście kwaterujemy Was razem, ale czasami zdarzają się takie układy osobowe w rezerwacjach, kiedy nie jest to możliwe - stąd zastrzegamy sobie taką możliwość. Żeby mieć pewność wspólnego zakwaterowania sugerujemy dopełnianie apartamentów lub dobieranie pustych łózek.

  • 2. Jadę na wyjazd sam - z kim będę dzielić apartament?
  • Jeśli wybierasz się na wyjazd bez grupy znajomych, zostaniesz dokwaterowany do innych uczestników. Przyszłych współlokatorów postaramy się dobrać pod kątem wieku, płci i chęci imprezowania tak, aby integracja przebiegała jak najpomyślniej.

  • 3. Jedziemy we dwójkę - czy mogę wykupić apartament 2-osobowy?
  • Nie zawsze. Informacji tej należy szukać w zakładkach dotyczących poszczególnych wyjazdów. Ewentualna możliwość wiąże się z określoną w ofercie dopłatą. Na niektórych wyjazdach oferujemy możliwośc rezerwowania apartamentów dwuosobowych, na większości pozostałych udostępniamy natomiast opcję zarezerwowania miejsca w zamykanej sypialni dwuosobowej w obrębie większego apartamentu. Dokładnie możecie o tym poczytać w odpowiednim punkcie poniżej. Wyjazdy, na których mamy możliwość wyboru apartamentu 2-osobowego bądź rezerwacji sypialni oznaczone są specjalnym tagiem ułatwiającym ich filtrowanie z listy wyjazdów.

  • 4. Czy na miejscu mogę dokonać zmiany domku/apartamentu?
  • Niestety nie. Domki i pokoje przydzielane są do poszczególnych uczestników wcześniej, a ich składy publikowane w Waszych Panelach Klienta na około tydzień przed datą wyjazdu.

  • 5. Co wchodzi w skład apartamentu?
  • Szczegółowy opis wraz ze zdjęciami apartamentów znajdują się w zakładkach dotyczących poszczególnych wyjazdów.

  • 6. Jak działa gwarancja rezerwacji sypialni?
  • Gwarancja sypialni to oddzielna opcja, którą można zaznaczyć przy wyborze zakwaterowania. To opcja dla osób, które chcą mieć 100% pewność zakwaterowania w zamykanej sypialni dwuosobowej. Opcja zarezerwowania miejsca w sypialni dwuosobowej możliwa jest wyłącznie przy rezerwacjach dwuosobowych - innymi słowy trzeba zapełnić całą sypialnię, zeby móc ją zarezerwować. Osoby pojedyncze mogą wybrać tą opcję, ale tylko w przypadku, kiedy dodatkowo wybiorą i opłacą puste łóżko w tej sypialni.

    Wybierając ten rodzaj zakwaterowania zostaniecie zakwaterowani w zamykanej sypialni, w dowolnym z dostępnych w rezydencji apartamentów. Nie ma możliwości wskazania konkretnego rodzaju apartamentu w którym rezerwujecie sypialnię.

    Dopłata za gwarancję zakwaterowania w sypialni jest zawsze od osoby - obie osoby muszą zaznaczyć tą opcję w swojej rezerwacji (a nie tylko jedna) - wysokość opłaty jest różna i jest zawsze wyszczególniona zarówno w opisie zakwaterowania na danym wyjeździe, jak i w formularzu rejestracyjnym. Jeśli tą opcję zakwaterowania wybierze osoba pojedyncza, bądź tylko jedna z rezerwacji dwuosobowej - rezerwacja sypialni będzie nieważna.

    WAŻNE! Jeśli nie wybieracie tej opcji, nie znaczy to wcale, że nie zostaniecie zakwaterowani w sypialni. Zamykane sypialnie są w większości apartamentów i w przypadku, kiedy nikt w danym apartamencie takiej opcji nie wykupi rozdzielane są na zasadzie dogadania się ze współlokatorami. Osoby wybierające tą opcję będą miały po prostu zagwarantowane pierwszeństwo wyboru miejsca do spania. Gwarancja sypialni będzie również widoczna w składzie Waszego apartamentu w momencie jego opublikowania (na około tydzień przed wyjazdem)

Atrakcje & szkolenia- częste pytania

  • 1. Jak zapisać się na szkolenie?
  • Po dokonaniu rezerwacji zobaczysz dostępne szkolenia - wystarczy zaznaczyć interesującą Cię opcję, zostanie ona automatycznie dopisana do Twojego konta i dodana do finalnej ceny wyjazdu.

  • 2. Czy o udziale w szkoleniu Ski/SNB mogę zdecydować na miejscu?
  • Tak - jeśli tylko znajdzie się wolne miejsce w grupach. Warto pamiętać również o tym, że opłata za szkolenie rezerwowane na miejscu jest w takiej sytuacji wyższa. Stąd zachęcamy do decydowania się na szkolenie już w trakcie rezerwacji.

  • 3. Jak wyglądają zajęcia z instruktorami?
  • Nasi instruktorzy to profesjonaliści dysponujący ważnymi uprawnieniami, mogący zabłysnąć nie tylko świetną jazdą, ale także łatwością w przekazywaniu swojej wiedzy.

    Szkolenia prowadzone są w małych (max. 7-osobowych) grupach na różnych poziomach zaawansowania tak, aby zarówno osoba początkująca, jak i śmigający od wielu lat kozak, mogli szlifować swoje umiejętności. Podział na grupy następuje pierwszego dnia obowiązywania skipassu na podstawie oceny poziomu jazdy zainteresowanych.

    Zajęcia trwają 2 godziny dziennie w porach ustalonych przez instruktora. Cena kursu wynosi 300 zł i obejmuje 12 godzin szkolenia (6 dni po 2 godziny) oraz późniejszy videocoaching, pozwalający ocenić dokonywane postępy.

    Jeśli poziom grupy byłby bardzo nierówny, instruktor może zaproponować zamiennie zajęcia w małych grupach 2-3 osobowych (6 dni po 1 godzinie) lub przeniesienie wybranych osób do innych grup.

  • 4. Chcę wziąć udział w wycieczce fakultatywnej. Jak mogę się na nią zapisać?
  • Wszystkie oferowane wycieczki fakultatywne i atrakcje dodatkowe z limitem miejsc znajdziesz w swoim Panelu Klienta. Listę oferowanych podczas danego wyjazdu wycieczek i warsztatów publikujemy na kilka dni przed datą rozpoczęcia wycieczki i wtedy też otwieramy zapisy. Zachęcamy by zapisów dokonać od razu. Jeśli ktoś nie zdąży, to będzie mógł dopisać się także w trakcie trwania wyjazdu, ale trzeba liczyć się z tym, że czasem na coś może zabraknąć miejsc.

Bezpieczeństwo & ubezpieczenie - częste pytania

  • 1. Czy można zrezygnować z wykupienia ubezpieczenia?
  • Podstawowe ubezpieczenie jest obligatoryjne i zawarte w początkowej cenie wyjazdu. Nie można z niego zrezygnować.

    Dodatkowe ubezpieczenia nie są wymagane, ale jeśli planujesz bardziej ekstremalną jazdę warto je rozważyć. Dostępne rodzaje ubezpieczenia znajdziesz w swojej rezerwacji w Panelu Klienta.

  • 2. Na jaką kwotę opiewa ubezpieczenie?
  • W standardowym pakiecie oferujemy ubezpieczenie turystyczne (pobierz OWU) wykupione w towarzystwie AXA S.A. na sumę:

    - KL wraz z Assistance 10.000 EUR

    - Ratownictwo 5.000 EUR

    - NNW 2.000 EUR (w tym trwały uszczerbek na zdrowiu)

    - OC narciarza 2.000 EUR

    - Bagaż 200 EUR

    Powyższe ubezpieczenie jest zawarte w cenie wyjazdu i obejmuje obowiązkowo każdego Klienta. Za dodatkową dopłatą można rozszerzyć powyższe ubezpieczenie o następujące elementy:

    - SKI PLUS za 50 PLN - podwyższenie kwoty KL do 20.000 EUR

    - SKI PREMIUM za 100 PLN - podwyższenie kwoty KL do 20.000 EUR + podwyższenie OC narciarza do 10.000 EUR + utrata sprzętu sportowego do 700 EUR

  • 3. Czy warto ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji?
  • Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji jest bardzo ważne, zważywszy, że mogą one wynosić nawet do 95% ceny wyjazdu. Przez koszty rezygnacji rozumie się koszty, jakie niedoszły uczestnik ponosi w przypadku rezygnacji z wyjazdu np. z powodu choroby. Dlatego też, aby oprócz rozczarowania związanego z koniecznością anulowania urlopu uniknąć szkód finansowych, polecamy wcześniejszy zakup powyższego ubezpieczenia. To ubezpieczenie można modyfikować jedynie do 24 h od złożenia rezerwacji.

  • 4. Jak skorzystać z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji?
  • Możesz wybrać tę opcję przy dokonywaniu rezerwacji na wyjazd. Koszt tego ubezpieczenia wynosi 200 zł, zostanie on doliczony do finalnej ceny rezerwacji. To ubezpieczenie można modyfikować jedynie do 24 h od złożenia rezerwacji.

Panel klienta - częste pytania

  • 1. Podałem błędne dane - jak je mogę edytować?
  • Dane możesz edytować po zalogowaniu się do swojego Panelu Klienta. W szczególności istotne jest zadbanie o podanie poprawnej daty urodzenia oraz poprawnego numeru dowodu osobistego. Samodzielna edycja danych w Panelu Klienta jest możliwa do 14 dni przed wyjazdem, po tym terminie wszelkie modyfikacje muszą nam zostać zgłoszone mailowo.

    Jeśli nie widzisz możliwości edycji danych - prosimy o kontakt na info@taksidi.pl wraz z informacją, które dane mają zostać poprawione lub uzupełnione.

  • 2. Nie widzę przydziału do domku/pokoju - jak mogę to zmienić?
  • Przy dokonywaniu rezerwacji będziesz widzieć tylko rodzaj zakwaterowania jakie wybrałeś(aś). Finalny przydział apartamentu wraz z nazwiskami osób, które w nim mieszkają pojawi się w Twoim Panelu Klienta na ok. 10 dni przed wyjazdem, o czym każdy zostanie poinformowany mailowo. Wtedy powinniście sprawdzić czy wszystko się zgadza z Waszymi wytycznymi kwaterunkowymi. Jeśli cokolwiek by się nie zgadzało, zgłaszacie to nam mailowo aby dokonać ewentualnej korekty. Finalnie, na tydzień przed wyjazdem widzicie z kim mieszkacie, macie aktywny chat grupowy w Panelu Klienta i możecie ustalić wszystkie sprawy wewnątrz apartamentowe.

    Jeśli na 7 dni przed wyjazdem nie widzisz swojej ekipy apartamentowej - skontaktuj się z nami!

  • 3. Chcę zmienić domek/pokój - jak mogę się przenieść?
  • Do 2 tygodni przed wyjazdem macie możliwość samodzielnej edycji miejsca w domkach. Następnie ta opcja jest blokowana i wszelkie zmiany oraz prośby możecie zgłaszać na info@taksidi.pl

  • 4. Dokonałem płatności ale nie widzę wpłaty na swoim koncie. Co robić?
  • Płatność PayU powinna pojawić się od razu w Panelu Klienta. Warto odświeżyć stronę lub odczekać kilka minut. Jeśli płatność nie odnotuje się w Twoim profilu zachęcamy do skontaktowania się z realizatorem płatności.

    Przelewy tradycyjne księgujemy w przeciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli po upływie 3 dni nie widzisz swojej płatności w Panelu Klienta - skontaktuj się z nami!

newsletter